Registre en línia d’assistents

Panell web per a que els assistents a un acte puguin introduir les seves dades i rebin una entrada via email en format print@home.

Amb Exyt-Acreditados és possible obtenir les dades dels assistents a un esdeveniment mitjançant un registre online, enviar entrades amb QR i gestionar l’accés, tot en un mateix procés.

vista la web
Visita la web
Visita la web de l'esdeveniment per reservar les teves entrades.
introduce datosv2
Introdueix les dades
Introdueix les dades de contacte dels assistents.
recibe entrada
Rep les entrades
Rebràs un correu electrònic amb les teves entrades un cop hagis completat el registre d'assistents.
asiste evento
Assisteix a l'esdeveniment
Assisteix a l'esdeveniment i mostra les entrades a l'accés per validar-les.

Panel de mostra

Accedeix i demana una entrada

Què ens diferencia?

Generació d’entrades en format print@home (PDF) per a lliurar via email i/o en format hardticket per a impressió a la taquilla.

Pàgina web de registre configurable per esdeveniment:

  • multi-idioma.
  • captació de diferents dades. Nom, telèfon…
  • Quotes d’entrades i format d’entrada per a cada producte.

Personalització de:

  • look and feel de la pàgina de registre, les entrades i l’email.
  • remitent dels emails enviats.

Auditoria en temps real de:

    • nivell de registre a l’esdeveniment i estadístiques de lliurament d’emails.
    • validació d’entrades. Integrat amb el servei Exyt-Events per al control durant l’esdeveniment.