Registre en línia d’assistents

Panell web per a que els assistents a un acte puguin introduir les seves dades i rebin una entrada via email en format print@home.

Amb Exyt-Acreditados és possible obtenir les dades dels assistents a un esdeveniment mitjançant un registre online, enviar entrades amb QR i gestionar l’accés, tot en un mateix procés.

Procés de registre

  • Visitar la web de l’esdeveniment per a reservar les seves entrades.
  • Introduir les dades de contacte dels assistents.
  • Conservar l’email amb les entrades que rebreu al completar el registre.
  • Asistir a l’esdeveniment i mostrar les entrades a l’accés per a validarles.

 

Què ens diferencia?

Generació d’entrades en format print@home (PDF) per a lliurar via email i/o en format hardticket per a impressió a la taquilla.

Pàgina web de registre configurable per esdeveniment:

  • multi-idioma.
  • captació de diferents dades. Nom, telèfon…
  • Quotes d’entrades i format d’entrada per a cada producte.

Personalització de:

  • look and feel de la pàgina de registre, les entrades i l’email. 
  • remitent dels emails enviats.

Auditoria en temps real de:

  • nivell de registre a l’esdeveniment i estadístiques de lliurament d’emails.
  • validació d’entrades. Integrat amb el servei Exyt-Events per al control durant l’esdeveniment.